PLN
EUR
USD

BRAND IMPULSE

Indeks katalogowy: Z/AZ2015

 
Dostawa od 0,00 zł
  •  
    autor: KOSSON G
  •  
    Rok wydania: 2017
  •  
    ISBN: 9788363566869
  •  
    Wydawnictwo: SŁOWA I MYŚLI
  •  
    Wydanie: 1
  •  
    Ilość stron: 135
  •  
    Oprawa: Miękka
.
Oszczędzasz -20%
44,00 zł
35,20 zł / EGZ
33,52 zł + 5% VAT
Produkt niedostępny
 
Dostawa od 0,00 zł
  •  
    autor: KOSSON G
  •  
    Rok wydania: 2017
  •  
    ISBN: 9788363566869
  •  
    Wydawnictwo: SŁOWA I MYŚLI
  •  
    Wydanie: 1
  •  
    Ilość stron: 135
  •  
    Oprawa: Miękka
.

Brak produktów

Pobierz spis treści

Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy też osobistych doświadczeń. Brand impulseR pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydobyć sens oraz wykorzystać to dla marki? Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla świata? Jednak, aby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć własne zdanie i uważnie obserwować. Często podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wtedy przyjdzie natchnienie, bo taka jest siła obserwacji.

Cechy produktu

  • autor: KOSSON G
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788363566869
  • Wydawnictwo: SŁOWA I MYŚLI
  • Wydanie: 1
  • Ilość stron: 135
  • Oprawa: Miękka
*
*
*
[code]Odśwież